piątek, 19 lutego 2016

Coś o nas.

Hej,
ten blog będzie opowiadał o przygodach z końmi
Trzech dziewczyn Jowity , Julki i Blanki .

Coś o mnie?

Nazywam się Jowita mam 14 lat, konno jeżdżę od
3 lat. Prowadzę drugiego bloga o pewnej grze ale to nie w temacie xd Aktualnie skacze i galopuje.
Zaczynam pracę z koniem o imieniu Big Bend
,którego powoli nudzi szkółka i zaczyna wariować.
Bidzo ma 1,70m w kłebie. Pracowałam z nim po jednym z moich 4 upadków (ale o tym kiedy indziej)
potem zmieniłam stajnię ( nie ma wniej hali więc w zimę i do początku lata jeżdżę w stadnine z Big Bendem). To chyba tyle o mnie.

Jak się poznałyśmy?

Pojechałyśmy na obóz konny, byłyśmy razem w pokoju i wariowałyśmy po nocach xd

                                       Big Bend
Ja na Rafale

     #Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz